Terian életében időnként megrendezésre kerülnek bizonyos események. Olyan nagy játékok ezek, melyek a világ történetéhez kapcsolódnak valamilyen módon, mint például az évente megrendezett Rémségek Éjszakája, melynek hagyománya hosszú évekre nyúlik vissza.
RÉMSÉGEK ÉJSZAKÁJA 2022
Kedves Kalandorok!
Kérlek benneteket, a hétvége folyamán alakítsatok két csapatot! Sajnos egy ötfős társaságot valószínűleg a kijátszott körök hossza miatt sok idő lenne végigvezetni a kazamatán, tartok tőle hogy nem valósulna meg az 1 kör/nap limit, ami viszont túlnyújtja a játékidőt. A csapatok kialakításánál azt veszem figyelembe, milyen sorrendben jelentkeztek a játékosok, nem pedig hogy ki adja le előbb a csapatlistát. Aki mindenképpen az első választás lehetőségével kíván élni, annak tehát ajánlatos Amaliával csapatot alkotnia.
A kazamata szabályai:
1. Nincs karaktergyilkosság.
Egyetlen kivétel, ha a játékos nem teljesíti a napi kvótát, és nem is jelez róla, hogy nem tud írni. Egy nap haladék engedélyezhető, de ha a harmadik napon sem tudjuk folytatni a kazamatát, sajnos ki kell írjam az akadályozó tényezőt. Ez egy esemény, ezzel a szabállyal írtam meg a hirdetést, ennek tudatában jelentkeztetek!
2. A mesélő szava szent és sérthetetlen.
Okkal írok minden fordulatot, eseményt, reklamálni privát üzenetben lehet ha úgy érzed, hogy mégis megsértettelek, biztosan meg tudjuk beszélni.
3. A váratlan események elkerülhetetlenek.
Ez azt jelenti az ellenfelek hirtelen felbukkanását, de a találatok sikertelenségét is, a harc esetén.
4. Az ellenfelek és más nem játékosi karakterek jelenleg a mesélő irányítása alatt állnak ami azt jelenti, hogy olyan, mintha játékosi karakterek lennének. Tehát nem lehet megölni őket úgy, hogy te leírod a kivégzést. Megírhatod a szándékot, annak végbemenetelére viszont én teszek pontot. Érdemes a békés karakterekkel interakcióba elegyedni, mert fontos dolgokat tudhattok meg tőlük.
5. A helyszínek fontosak!
Minden kazamatához saját készítésű kép tartozik majd, minek állomásai kiemelve fogják szolgáltatni a játékteret. A játéktéren szereplő tárgyak használhatóak, egyeseket viszont meg kell keresni, és érdemes magatokhoz venni, később szükség lehet rájuk. Egyes helyek területi hatásokkal bírnak, amiket a mesélői reagban jelezni fogok.
6. A Világleírás ismerete hasznos.
A kazamatában szereplő bestiák és növények mind a világ részét képezik. Egyes rejtvényeket szintén a világ ismeretével lehet majd megoldani. Járjatok nyitott szemmel!
A kazamata játék az asztali szerepjáték és a fórumos szerepjáték hibrid elegye. Nem fogok kockákat dobálni, a mesélői jelenlét és irányítás viszont mégis hasonlatossá teszi majd hozzá.
A csapatok jelentkezését hozzászólásban várom!
A játékot hétfőn, mesélői nyitánnyal fogom indítani egy erre az eseményre létrehozott helyszínnel.
Onrein-nel társulnék, így az egyik csapatot alkotva. Persze szeretettel várunk akár hármas felállásra is a jelentkezők közül valakit. A többiek döntésére bízzuk, mi készen állunk a holnapra.
Kedves, Drága Játékosok!
Egy igényfelméréssel érkeztem hozzátok. Hamarosan elérkezik a Rémségek Éjszakájának időpontja, mely Terianon is, október 31. és november 1. napok váltó napszakában (tehát éjjel) történik meg. Régi hagyomány volt az oldalon, hogy ilyenkor elkezdünk egy mesét, amit ti, játékosok folytattok tovább. Az idők során ennek népszerűsége megkopott, így némi frissítésben gondolkodunk Terrával.
Első verzió: kazamata játék
Ezen forma egy mesélős játékot jelent. Vagyis, ti játékosok 2-3 fős csapatokat alkotva beléptek egy portálon át az útválasztóba, ahonnan három irányba mehettek tovább. A három ösvényhez tartozik egy-egy kazamata, amihez már megvannak a térképek, az akadályok, feladványok, és azok megoldási módjai. Fontos, hogy ez egy kötött játékforma, a fórumtól eltérően itt a mesélő szava szent és sérthetetlen. Alapja a bizalom. Senki karakterét nem írom ki, senkit nem teszek előrébb vagy hátrébb, minden fordulópontnak oka és szerepe van. A karaktereiteket tiszteletben tartva igyekszem mesélni, a végkifejlet csak rajtatok múlik!
Ami ennek a játékformának a követelménye lenne, az legalább napi 1 kör. Tehát mindenkinek napi egy reagot tudnia kellene írni, aki részt vesz benne. Nincs követelményben az átlagos reaghossz, de a karaktereknek cselekedniük kell. Ha az egyikük csak sodródik az árral, és csendben megfigyel, akkor annak is hangot kell adni.
További szabályokat érdeklődés esetén a jelentkezőkkel egyeztetek.
Legfeljebb három csapat jelentkezését tudom fogadni, és érkezési sorrendben tudtok majd utat választani.
Második verzió: esemény rejtvény
Ebben a verzióban egy feladvány teljesítése volna a játék célja. Egyszeri, egyedül megoldható verzió, amit a jelentkezőnek elküldök, ő pedig miután azt megoldotta, visszaküldi nekem a megfejtést.
Jutalmazás: hát igen, ilyen is volna…
Ha akadnak a kazamata játékra játékosok, akkor egy chibi csapatkép rajzolását tudom felajánlani. A scannelt verziót minden csapattárs megkapja.
A rejtvény megfejtéséért egy kitüntetés jár, ami egy dicsőségfalon kerül feltüntetésre, az adminok részéről. A kitüntetés egy évig marad kint.
A poszt alatt kommentben tudjátok jelezni az igényeteket, illetve látjátok, hogy kikkel tudtok csapatot alkotni.
Amennyiben nem, vagy nem elegendő reakció érkezik, az esemény nem kerül megrendezésre 🙁
Én is jelentkeznék a kazamatára.
Én is benne lennék a kazamata ötletben
A kazamatás dologban én is benne vagyok.
Heló-beló. Én nagyon szívesen vállalkoznék bármely verzióra. De ha kötelező a választás, akkor az előttem szóló, élőholt kisasszony nyomdokait követve a kazamatás kalandot választanám.
Az első, kazamatás verzióra nevezném karakterem, amennyiben rajtam kívül mások is fognak jelentkezni rá a továbbiakban. Kíváncsian és szeretettel várom a hasonló érdekeltségű társakat! Amalia karakterlapja itt olvasható: https://terian.hu/user/amalia/