Lehetőséged van arra, hogy a karakterednek privát helyet kérj. Ez a privát hely a karaktered otthona lesz, ahol azt csinálsz amit akarsz, szó szerint. Lehet kedvetek szerint a szobán belül helyszínt is váltani. Ennek a szobának tartalmaznia kell legalább egy képet (Valós helyszínkép nem lehet.) és minimum két mondatos leírást. Szeretnék mindenkit megkérni arra, hogy ne akarjon négy-öt vagy esetleg több képet feltenni. Helyet foglal és elveszitek a többiektől a lehetőséget. Inkább írjátok le, hogy mi hogyan is néz ki, továbbá szeretnék mindenkit megkérni rá, hogy ne helyszín nevet adjatok, (Sarki kávézó) mert sokszor félre értés van belőle és nyilvános helyszínnek hiszik az adott lakhelyet. Lehetőleg ilyesmiket találjatok ki. (XY otthona, háza, rejteke, rezidenciája, bunkere, oduja. Stb…) Amennyiben három hónapon belül nem kezdődik el a játék, automatikusan törlésre kerül az üres szoba.
Aza Kunyhója
Első ránézésre egy ott felejtett fenyődísz, a baj csak az, hogy a semmi közepén. Közelebbről megnézve egy picike hógömb, benne egy aprócska kőkunyhóval, melynek kéményéből füst száll fel. Ez gyanús… Nézzük csak meg közelebbről azt a hógömböt!
Ám amint megérinted üvegét egyszercsak a hógömbben találod magad. Ez mind szép és jó, na de hogy jutunk ki? Már… ha kijutsz egyáltalán…
A szoba elkészült, használatra kész. Jó játékot kívánok!
Merci <3
Onrein Aboleth Városa
Elysium megannyi sötét folyamának végállomása a Bánat-tengere, melynek némaságba fagyott felszíne alatt található ezen érdekes képződmény. S ami városnak nevezett, valójában Onrein teste. Pontosabban testének egy másolata, minek feladata lett a Felemelkedett Létezés, valamint annak vendégei számára megfelelő menedéket nyújtani. Kérgének membrános szerkezete csakis azokat engedi át, kiknek a házigazda belépését engedélyezte. S noha a piciny ökoszféra képes lenne akár százezer lelket is kényelmesen elszállásolni, jelenlegi rezidenseinek száma csupán a töredékét képezi kapacitásának. Főbb lakói Onrein lelketlen másolatai, valamint az általuk idomított szörnyek és egyéb entitások. Ezek feladatai közé tartozik szükség esetén útmutatás és segítség nyújtás a városba való eljutáshoz.
A szoba elkészült, jó játékot kívánok hozzá! 🙂
Köszönöm szépen ^^
Calice en Argent
A fogadó mindenki számára nyitva áll, nem zárt helyszín. Bárki beléphet, nem fogja megbánni. A tulajdonos csak örül a társaságnak, ha pedig egy kis jattal is kiegészíted az elfogyasztott italod árát, azt a mosolyt Liam arcán sohasem fogod majd elfelejteni.
Janera egy félreeső nagyvárosában, Eraswinben pihen a fogadó, annak is a legkülsőbb területén. Ritkán járt környék, ám annál békésebb és nyugodtabb mint ahogy a város is maga. Kevés fancsali képű fordul meg a környéken, hála a városőrségnek és annak a titokzatos alaknak aki éjek éjjelén az alkoholmámorban úszó tolvajokat móresre tanítja.
A fogadó egyszerű fából és kőből felhúzott épület, magas talpakon állva. Egy apró lengő tábla és dohányfüst jelzi csak kocsmai mivoltját. Aki belép, lágy zene csapja meg a fülét és egy jóvágású fiatalember köszönti azon nyomban.
A lépcsősorról leérve szőnyegek és halovány mécsesek borítják a termet, középen található a pult majd az mellett elhaladva a feljáró a szobák felé. Nagyjából húsz, tömörfa asztal szépen faragott székekkel fért el a belső helyiségben egy kisebb emelvénnyel az élő zenei koncerteknek.
Farkas Lak
A Farkas Lak néven ismert ház az örök omega, Xaviera tulajdona. Dél-Mahel területén, az Opálcsillag közelében található meg ez a fás rengeteggel körbeölelt épület. Egy vérfarkas számára ideális helyen van. Három emelettel, tágas szobákkal rendelkezik, és van mód a vendégek elszállásolására is. A házat és annak területét mágikus akadály védi, amit a közeli faluban élő elfek és tündérek alkottak meg saját maguk és szomszédjuk biztonsága érdekében. Az akadály meggátolja az illetéktelen behatolóknak, hogy betehessék ide lábukat, valamint elrejti a ház hollétét kifinomult érzékkel rendelkező, vagy a kereső mágiát használni képes személyek elől.
A szoba elkészült, jó játékot kívánok!
Név: Tenebrae Tornya.
Seut sivatag végtelen homokján épült a démon otthonául szolgáló torony. Ember számára szinte megközelíthetetlen kivéve ha a sivatag lakóiról van szó de ők se látták sose ezt az épületet. Egy varázslat védi a kíváncsi szemektől ami még távol is tartja őket ha netán túl közel merészkednének. Az épület olyan nagy, hogy felér a felhőkig, számtalan szoba van benne, szinte egy kisebb város az egész még is kong az ürességtől, még a torony ura is ritkán látogat ide és szolgákat se tart, hogy rendben tartsák hiszen nincs szükség ilyesmire. Számtalan varázslat van az épületen ami az élet apróbb dolgait teszi könnyebbé Tenebrae számára. Az egyik kint tartja a sivatag homokját és melegjét míg a lépcsőkön olyan varázslat van ami meghajlítja a teret és pont oda viszi ahova szeretne menni. A föld szinten van a legnagyobb szoba az egész toronyban, egy hatalmas bál terem, számtalan zenei eszközzel amik gazdájuk parancsára bármikor dalra fakadnak. Ez alatt helyezkedik el Tenebrae kedvenc helye, a kínzókamra és a börtön. Mindig előfordul, hogy valaki a torony közelébe jut és erre a démon is számít így felkészült rájuk is. Számtalan csapda van ami ide juttatja azokat akik a sivatag felől akarnak bejutni a toronyba ám ha valakinek sikerül átjutnia annak a ház ura fog köszönni személyesen. Számtalan titkos és elzárt hely van a toronyban még de már csak a démon lakhelyével fogunk foglalkozni. A torony legtetején van, a hálószobájából egy hatalmas ablakon keresztül tekinthet ki a végtelen pusztásságba.
Bűnös vágyak
A bűnös vágyak Elijah Henderson kúriájának közismertebb neve. Nyílt titok, hogy a férfi jó üzleti érzékkel rendelkezik, így kitalálta a legjobb módszert arra, hogy hogyan szerezzen „tisztán” bevételt összekeverve a kellemest a hasznossal. A hatalmas kastély, ami egy sziklaszirtre épül, egy kisebb városnak ad otthont ahol folyik a biznisz, na meg minden más is. A kis város azoknak a vámpíroknak ad otthont akik Elijah alá tartoznak, és akiket külön kiválogatott. Ezek a vámpírok azért vannak, hogy a hölgyeket, néha napján férfiakat szórakoztassak vámpír trükkökkel és megmutassák, mi rejlik a textil alatt. Köznyelven megfogalmazva, vetkőző táncosok. Amíg a kis városban folyik a show, addig Elijah a kastélyában intézi az ügyes bajos dolgait.
Morax kúria
Zhong száműzetése után nem elégedett meg azzal, hogy elvették tőle mindenét, így a földön kezdett újra talpra állni. Felkereste egykori templomát, melyet hívei elhagytak bukása után, hátra hagyva az enyészetnek. A férfi beköltözött, majd felújíttatta az újonnan kötött szerződései révén, így a hajdani apró, ám annál díszesebb templomból szabályosan palotát építtetett magának, ahol elkezdte újra gyűjteni híveit a szerződéseivel.
Véres Kastély
Yasmine maga építette meg ezt a hatalmas építményt, hogy innen irányíthassa ügyes bajos dolgait, s titkai rejtve maradjanak a kíváncsi szemek elől. A kastély egy hatalmas labirintus, aki nem ismeri a járást, könnyen eltévedhet és kiköthet olyan helyiségekben, amikben nem kellene. Persze ez kapóra jöhet pár menekülő fogolynál, hisz Yasmine számára élvezet a fogócska.
Dewlemend városa
Dewlemend városa olyan, akár a hamvaiból feltámadó főnix. Egyike volt a kontinens első kikötőinek, végül a nyugatipart legnagyobb kereskedő városává nőtte ki magát. A hatalmas múlttal rendelkező város fényessége úgy változott a vezetők keze alatt, mint az árapály. Észak-Mahel, Dél-Mahel és Skulnera hajói rendszeres vendégek az öreg város mólóin, de a hatalmas fogalom sem volt képes fent tartani a város gazdag csillogását. Végül a hanyatlás legmélyebb zugában az akkori vezetőt letaszították arany trónjáról, a helyébe lépő új erő pedig mindent megtett, hogy Dewlemend régi pompájában fürödhessen.
Zelie ezer év alatt szedte össze a várost, hogy az visszaszerezze jó hírnevét. Jelenleg ez a város ad otthont számára, s központja a nyugati parton található kisebb kikötőknek.